onsdag 3 september 2008

Idag infann den sig!

Yes! Idag har den infunnit sig:
Känslan av att känna att det faktiskt ska bli skönt när jag börjar jobba. Jag har dock bestämt att gå ner på 75% fram till nyåret. För barnens skull. Det kan bli tufft för dem annars nu när H jobbar borta. Jag jobbar ju alltid till kl 18 så jag är inte hemma förrän halv sju. Stackars barn som ska äta middag vid 19. Nä, jag ska försöka fixa barnpassning (stor funderare) som kan ha dem efter kl 16. Det är mitt stora dilemma nu innan det drar igång på allvar.

Men jag är glad att arbetsglädjen kommit tillbaka. För det var ett tag sen jag kände den=Lång historia som jag inte ska dra. Gotta go, vankas frukost=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg skorna du la ut i den förra bloggen, va snygga dom var! Känner att det snart är dax att införskaffa ett par nya höst/vinter skor :) Hoppas små killarna mår bättre idag! Kram på dig/ Elin