onsdag 3 september 2008

Vilken jävla natt!



Måste bara beklaga mig, vad ska jag annars göra? Jag sprängs snart av trötthet. H åkte i förrgårkväll. Han kommer kaaaanske hem imorgon kväll. Jag skulle lägga mig igår kväll kl 22.30 ca. Tänkte, guuud så skönt med en lugn stund. Elvis somnade rätt tidigt , dock lite febrig men jag tankade i honom lite alvedon. Melvin somnade i vanlig ordning snällt i sin säng efter ett par sidor i Emil i Lönneberga.

Kl 22 hade Melvin varit uppe på toa två gånger, skumt! Men han gick å lade sig igen så jag tänkte inte mer på det. Men då jag lägger huvet på kudden drar Helvetet igång! Elvis skitförbannad å skriker som en besatt. JAG fattar ingenting (som vanligt då jag är trött), jag vyssjar å sjunger å gullar å gosar....men ungen är vansinnig.

Till saken hör att jag gick in på growingpeople innan jag lade mig för att läsa just om detta fenomen-skrikande barn....Hör och häpna! Där stod det att barn kan vara deprimerade. Så då jag sitter där i min underlägsna ensamhet med Elvis gallskrikande på armen ploppar tanken upp:

HAN ÄR JU DEPRIMERAD! Javisst, där haaar vi det, tack growing people liksom. Nu känns allt jättebra*ironisk som fan*
Snart har han väl gått in i väggen också, ingen bra start i livet. Nu får vi dra ner på lekandet på dagarna. Så han inte arbetar ut sig tänker jag.

Melvin blev ju väckt också naturligtvis. Han kommer in vid 23 -tiden (Elvis är fortfarande arg) , kryper ner i min säng å säger ilsket:
- Det kliar i stjärten!

MEN VA FAAAN! Där rök den nattsömnen. Är ingen normal här längre. En gallskriker, en kliar sig i röven... å mamman är helt väck i planeten efter en jobbig förkylning å sömnlöshet.

Vet inte när vi somnade men trött är jag idag....I natt vill jag banne mig sova.
M

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh haft en jobbig natt läser jag.. Stackare.. Vad glad jag är att jag kan få läsa vad som händer för dig.. Hoppas lillen har piggnat på sig.. kram /Emma