söndag 7 september 2008

Vad gör jag för fel?

Fattar inte vad som är fel. Han vaknade vid tolv i natt (Elvis), fick honom inte att somna förrän 03. Jag bytte blöjan , vyssjade, vaggade....han baara gnäller å rullar runt överallt i min säng. Att lägga tillbaka honom i spjälsängen resulterar i skriiiik. Till slut orkade jag inte vagga så han fick ligga där å gnälla. Herregud, vad gör jag för fel när ungen inte kan sova??!! Recept på stark drog så jag orkar idag önskas! Kaffe är för milt kan jag lova.
Jag ser helt psykad ut med rufs i håret å röda ögon. Mina dygnetrunt linser sitter väl fast i hjärnan vid det här laget, antagligen dessa som blockerar tankegångarna också.

Jag hade skrivit ett lååångt inlägg här om en Bvc-sköterska som fått för sig att småbarnsföräldrar inbillar sig att de är vakna mera på nätterna än de verkligen är. Men blogger hängde sig och jag är så trött att jag inte orkar skriva om det. Hm, verkar börja bra den här dagen....jag får nog ligga lågt idag.....

NU kaffe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare! Önskar man kunde svaret på den stora frågan, varför det lilla livet inte sover... Jag håller tummarna för att dagen flyter på smidigt och att natten blir bättre! Kram på dig gumman/ Elin

Anonym sa...

Du gör inget fel. Tro mig, bebisar är så där!! Inte så stor tröst men sluta att lägga skulden på dig själv, för det är inte ditt fel :-)