fredag 5 september 2008

Hämtmat

Tack och lov att det blev helg till slut. Nu vankas det hämtmat här och sen ska jag bara plocka undan lite , borsta barnens tänder...pyjamas , ja sen landar jag hårt i soffan med ett glas vin tror jag. Imorgon ska jag börja mitt nya liv, nä skojar bara!*skratta*

Jag är fantastiskt rolig, jag vet!=)

H kom hem för en halvtimma sen, han har åkt och handlat lite för vårat kylskåp är mera en prydnad än ett ställe där man kan fynda sig mätt för tillfället.
Jag har verkligen inte orkat ta med barnen till affären.
Imorgon blir det stadsbesök för mig och Melvin. Nya kläder till honom ( iaf byxor och skor). Till mig en kofta. Elvis behöver bara strumpor tror jag. Såg att de hade rea på jeans på fd EXIT (numera "name it")så där ska vi titta in.Deras kläder verkar bra. Fin kvalitet och färgerna är hållbara.

Njut av kvällen ni också! Andas ut, lägg upp fötterna, drick the (vin går också bra), gosa med sambon (katten/hunden/kudden).....på återskrivande!

Inga kommentarer: