fredag 12 september 2008

Minusgrader!

Första morgonen denna "höst" som jag hittar minusgrader på termometern=( Jaja, men lugna er med att ta fram pälsen mina vänner (som jag läste att min favvo-bloggare ville göra) Här skulle man bli utskrattad om man gick i päls redan. Men så är vi norrlänningar och då klarar man lite kyla, ha,ha! Här lyser solen starkt över stan så det blir nog ganska många plusgrader innan det är lunchtid.

Får se vad det blir idag. Hann inte blogga mycket igår då svärmor var här hela dagen. Vi åkte in till stan och handlade lite strumpor åt barnen, en mössa åt Elvis och H köpte jeans och ett par tröjor på Jack and Jones. Igår em. kom Melvin hem så vi tog en tur till stora lekparken i stan och sen blev det "Ronja..." på film då vi kom hem. Melvin hade fått pengar av min farmor och farfar så han lade dessa på en ny Astrid Lindgren film. Han sparar på dem. Börjar ha en del ni. Jag lovar att jag sitter och tittar lika mycket som han. Nostalgi och ro ger det mig. Underbart.

Nu ska jag fixa frukost....sen duschen. Imorgon vet jag att det blir kalas i alla fall, H:S bästa väns dotter fyller 14.

Ha d gott!

Inga kommentarer: